مقدمه

ویژگی های وکیل با تجربه ملکی چه میباشد؟ آیامیدانید بهترین وکیل ملکی ایران کیست؟

برای دریافت مشاوره  رایگان از وکیل ملکی چه باید کرد؟ وکیل ملکی چیست؟ وظایف وکیل ملکی چه می‌باشد؟ چه موقع باید به وکیل ملکی مراجعه کرد؟ چگونه می‌توان به شماره وکیل ملکی دسترسی پیدا کرد؟ بهترین وکیل ملکی در اسلامشهر کیست؟ معروف ترین وکیل ملکی سعادت آباد چه کسی است؟ چگونه می‌توانیم به بهترین وکیل آنلاین ملک تهران دسترسی داشته باشیم؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به وکیل ملکی در تهران نیاز دارید و به دنبال بهترین و با تجربه‌ترین فرد می‌گردید در این صورت بهتر است تا انتهای متن همراه ما باشید.


وکیل ملکی چیست؟


به افرادی که در رابطه با پرونده‌های ملکی تخصص داشته باشند وکیل ملکی گفته می‌شود که این افراد به دلیل تخصص بالا می‌توانند برای اثبات مالکیت شما در مورد اموال غیر منقول فعالیت های تخصصی را داشته و شما را در بحث اثبات مالکیت ملک مربوطه کمک نمایند.

 توجه نمایید به اموالی غیر منقول گفته می‌شود که امکان جابجایی و تغییر محل آن وجود نداشته باشد.

املاک و یا اراضی‌ها می‌توانند در داخل و یا بیرون شهر باشند و می‌توانند در دسته‌های مختلف املاک تجاری یا مسکونی قرار گیرند که امکان اثبات حق مالکیت توسط وکیل ملکی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که دعاوی ملکی دارای انواع مختلفی بوده و وکیل مربوط باید امکان دفاع از حقوق شما در شرایط مختلف را داشته باشد که معمولاً وکلای حرفه‌ای و متخصص به راحتی می‌توانند در انواع دعاوی ملکی از حقوق شما دفاع نمایند. که از جمله این دعاوی می‌توان به دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی ملکی کیفری و  دعاوی ملکی ثبتی اشاره نمود.

توجه داشته باشید که وکیل ملکی باید تخصص فوق العاده بالایی در رابطه با پرونده‌های ملکی را داشته باشد تا بتواند در شرایط مختلف از حق شما دفاع کند.

 پس برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین از وکیل ملکی و یا تنظیم اسناد خاص حتماً باید به موسسات حقوقی معتبر و مطمئن مانند مجموعه کارپردازان مراجعه کنید در این حالا بدون نگرانی و به صورت تضمینی می‌توانید حق و حقوق خود را در شرایط مختلف محفوظ نگه داشته و از ایجاد مشکلات جدی در آینده جلوگیری نمایید.


 دعاوی ملکی حقوقی چیست؟


اگر یکی از طرفین در رابطه با تعهدات خود سهل انگاری کرده و یا انکاری صورت گیرد در این حالت پرونده در دسته دعاوی ملکی حقوقی قرار می‌گیرد.


·       مثلاً شکایات مرتبط با سرقفلی 


·       تنظیم سند رسمی


·       دریافت صورتجلسه تفکیکی


·       ابطال اجاره نامه


·       ابطال انواع قراردادهای ملکی


  در دسته دعاوی ملکی حقوقی قرار می‌گیرند.


دعاوی ملکی کیفری چیست؟


اگر یکی از طرفین قرارداد بنابر عمد، فعالیت مجرمانه ای که باعث ضرر رسیدن به فرد متقابل گردد را انجام دهد که در نتیجه آن فرد متقابل مشمول خساراتی شود در این صورت پرونده در دعاوی ملکی کیفری قرار می‌گیرد.


·       برای مثال به فروش رساندن اموال دیگری


·       جعل سند


·       خیانت در امانت


·       تخلفات در بحث اجاره محل


و.. جزو مواردی هستند که در دعاوی ملکی کیفری قرار می‌گیرند و تنها وکلای حرفه‌ای و متخصص که تسلط کاملی بر تمام قوانین مرتبط با املاک را دارند می‌توانند از حقوق موکل خود دفاع کنند.


دعاوی ملکی ثبتی چیست؟


اگر به هر دلیلی قوانین مربوط به ملک خاص رعایت نشود و نقص‌هایی صورت بگیرد مانند باطل کردن سند رسمی یا باطل کردن حکم ارائه شده توسط حل اختلاف  دراین صورت پرونده در دسته دعاوی ملکی ثبتی قرار می‌گیرد.


چه موقع باید به وکیل ملکی مراجعه کرد؟


اگر تصمیم به شکایت در رابطه با ملک خاصی را گرفتید  در این صورت به وکیل ملکی احتیاج دارید همچنین اگر قصد خرید و فروش ملک خاصی را دارید یا تصمیم به اجاره و یا رهن را گرفته‌اید یا می‌خواهید در پروژه‌های ساخت و ساز مشارکت داشته باشید  در این صورت برای جلوگیری از بروز مشکلات در آینده، حتماً باید با وکیل ملکی مشاوره نمایید.از طرفی برای تنظیم قرارداد نیاز به وکیل ملکی می‌باشد در برخی مواقع بعضی از اراضی ها ممکن است شامل ماده های قانونی خاص گردند برای مثال منابع طبیعی و موارد دیگر که امکان لغو سند به وسیله اداره وجود داشته باشد در این حالت حتماً باید با وکیل ملکی صحبت نمایید تا بتوانید بر حسب ماده‌های قانونی خاصی که وجود دارد از ملک خود دفاع کرده یا هزینه‌ای را بابت ملک دریافت کنید.



بهترین وکیل ملکی در تهران


امروزه به دلیل سود زیادی که در زمینه ساخت و ساز وجود دارد افراد سرمایه‌های خود را برای این کار اختصاص می‌دهند و همیشه سعی می‌کنند تا با شراکت در بحث ساخت و ساز سودهای زیادی را کسب کنند که در این میان سرمایه های بسیار زیادی برای این کارها اختصاص داده می‌شود که هرگونه بی‌احتیاطی موقع تنظیم قرارداد و یا سایر اسناد و مدارک رسمی می‌تواند بعدها منجر به خسارات مالی زیادی شود.

پس جهت جلوگیری از ضرر و زیان و برای سهولت در کار های مختلف مانند خرید و فروش ملک تنظیم قرداد و جلوگیری کردن از اختلاف و شکایاتی که در آینده ممکن است ایجاد گردد حتما باید سند یا قردادهای خاص را زیر نظر وکیل ملکی انجام دهید تا امکان کلاهبرداری به حداقل رسیده و بدین ترتیب بتوان از بروز مشکلات بسیار جدی جلوگیری کرد.

با مد نظر قرار دادن این موضوع که پرونده‌های ملکی بسیار دشوار و پیچیده هستند و به مدت زمان بسیار زیاد برای اثبات حقانیت وجود دارد در نتیجه اگر از همان ابتدای کار فعالیت‌های خود را زیر نظر وکیل ملکی انجام دهید در این صورت می‌توانید به بهترین شکل ممکن و بر حسب ماده‌های قانونی خاص از حقوق خود دفاع کرده و جلوی بروز ضرر و زیان مالی را بگیرید.


وکیل با تجربه ملکی در اسلامشهر


یک وکیل خوب ملکی باید به تمام قوانین ملکی تسلط کامل داشته و بر تمام رویه‌های قضایی که در رابطه شکایات مختلف ملکی است واقف باشد از طرفی داشتن سابقه زیاد در رابطه با حل پرونده‌های ملکی مختلف سبب می‌شود تا امکان دفاع از موکل در شرایط گوناگون به راحتی ممکن باشد در واقع مهم‌ترین گزینه‌ای که تجربه حل پرونده‌های مختلف ایجاد می‌کند این است که وکیل در شرایط گوناگون و هنگام بروز حوادث غیر عادی و در هر حالتی می‌تواند از موکل خود دفاع کرده و تمام جوانب را مدنظر قرار داده و همیشه پاسخ کاملی برای شرایط‌های بحرانی مختلف داشته باشد.

همچنین تسلط کامل در رابطه با تنظیم انواع دادخواست سبب می‌شود تا امکان تهیه مستندات لازم ممکن شده و بدین ترتیب شرایط مساعدتری جهت دفاع از موکل ایجاد می‌شود.

همچنین حضور در تمام جلسات دادرسی یکی دیگر از ویژگی‌های وکیل خوب است از طرفی این فرد باید بتواند لایحه‌های مختلف را تنظیم نموده و در صورت حضور نیافتن در دادگاه ارائه نماید که این مورد سبب حفظ حقوق موکل در شرایط حاکم می گردد.

نکته بسیار مهمی که در این میان وجود دارد این است که یک وکیل حرفه‌ای و خوب باید به جزئیات توجه نماید و هیچ وقت به صورت کلی گویی صحبت نکرده و باید پرونده را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهد تا امکان دفاع از موکل در حالات مختلف ممکن شود در واقع وکیل باید خود را برای شرایط مختلف آماده کند و اگر در هر حالتی هر سوالی یا هر مدرکی بر علیه موکل ارائه شد بتواند با مستنداتی که از قبل آماده کرده است از موکل خود دفاع نماید.

و با مد نظر قرار دادن این موضوع که شکایات مربوط به ملک معمولاً پیچیده و دشوار هستند در نتیجه توجه دقیق و بررسی تمام جزئیات سبب می‌شود تا احتمال تغییر شرایط پرونده به نفع موکل ممکن شود.

همچنین پیگیری دقیق پرونده یکی از موارد مهمی است که باید با دقت انجام شود تا امکان حضور به موقع در دادگاه، امکان تهیه مدارک مورد نیاز و انجام مذاکرات ضروری با موکل جهت دفاع به درستی انجام شود.

کوچک‌ترین خطایی در رابطه با موارد بیان شده می‌تواند سبب بروز مشکلات بسیار جدی گردد پس باید تمام موارد با دقت و حساسیت بالا انجام شود.


وکیل ملکی در سعادت آباد


امروزه بیشترین شکایات انجام شده در دادگاه‌ها، مربوط به اراضی و املاک است و کسانی که اختلافات ملکی دارند قبل از اینکه راهی دادگاه شوند حتماً باید با یک وکیل ملکی حرفه‌ای و متخصص صحبت کنند و کارهای خود را به فرد متخصص بسپارند.

در صورت کلی دعاوی ملکی جزو پرونده‌های بسیار حساس و پیچیده به حساب می‌آیند که تخصص وکیل تضمین کننده موفقیت فرد در پایان کار است

پس پیدا کردن وکیل حرفه‌ای در تهران باید به صورت دقیق‌تر و با حساسیت بالا انجام شود تا امکان دفاع حرفه ای محقق شود.

توجه داشته باشید که برخی از وکیل‌ها در حل پرونده‌های خاص تخصص و تجربه بالایی دارند  یا در شرایطی که  می توانند اوضاع را به نفع موکل تغییر دهند بحث وکالت را قبول می‌کنند. 

برای مثال وکلایی که اکثراً در رابطه با پرونده‌های ملکی فعالیت می‌کنند به همان میزان نمی‌توانند در رابطه با پرونده‌های کیفری پیش بروند و شرایط پرونده را تغییر دهند در واقع امکان قبول پرونده‌های مختلف برای وکیل‌ها به راحتی امکان‌پذیر است

 ولی هر وکیلی در یک زمینه خاص تجربه و تخصص فوق العاده بالایی دارد یا می‌توان گفت که هر وکیلی در یک زمینه خاص علاقه و تخصص بالایی داشته و شما در صورت پیدا کردن فرد متخصص می‌توانید از بروز مشکلات جلوگیری کرده و شرایط پرونده را به نفع خود تغییر دهید.

نقش شما به عنوان موکل در بحث پیدا کردن وکیل حرفه‌ای بسیار مهم بوده و می‌توان گفت که مشخص کننده نتیجه پرونده است

یعنی اگر وکیل فوق العاده حرفه‌ای را پیدا کنید در این صورت مطمئن باشید که می‌توانید به بهترین نتیجه برسید حتی اگر شرایط بر علیه شما باشد. 

پس یک وکیل متخصص ملکی با داشتن تخصص بر تمام قوانین حقوقی،قوانین ثبتی،آرای وحدت رویه با کسب نظرات مشورتی در رابطه با اموال غیر منقول می‌تواند دفاعی کاملی از موکل خود داشته باشد

که خوشبختانه در حال حاضر امکان دسترسی سریع و آنلاین به مراکز حقوقی معتبر سبب شده است تا بسیاری از نگرانی‌های افراد برطرف شده و مردم با خیال راحت‌تر بتوانند تمام کارهای خود را به وکلای متخصص بسپارند 

که مجموعه کارپردازان مطمئن‌ترین گزینه برای این کار بوده و با داشتن تیم تخصصی به راحتی می‌تواند از حقوق موکل خود دفاع نماید.

لازم به ذکر است که هزینه وکالت در رابطه با حل انواع پرونده‌های ملکی، انحصار وراثت، خانوادگی، حقیقی، حقوقی، کیفری و ... مناسب بوده و به هیچ عنوان نباید نگرانی در رابطه با هزینه وکیل ملکی را داشته باشید چون تنها هدف مجموعه وکلای کارپردازان رفع نیازهای مشتریان در شرایط مختلف می‌باشد

 توجه داشته باشید که بی‌تجربه بودن و تازه کار بودن وکیل سبب می‌شود تا شما در صورت بی‌گناه بودن هم محکوم شوید و متحمل جرائم مختلفی گردید در واقع در بحث شکایات مختلف تخصص وکیل تضمین کننده موفقیت فرد بوده و اگر هم بی‌گناه باشید مطمئن باشید که امکان تغییر شرایط بر علیه شما وجود دارد در نتیجه همیشه به یک وکیل متخصص برای دفاع از حق و حقوق خود نیاز دارید که دیگر با وجود مجموعه وکلای کارپردازان امکان دسترسی به افراد متخصص در رابطه با پرونده‌های ملکی و سایر پرونده‌ها به راحتی ممکن شده است.

Powered by Froala Editor

از اینجا دیدگاه تان را به اشتراک بگذارید




دیدگاهتون رو راجع به این مطلب منتشر کنید

جهت شرکت در قرعه کشی لطفا شماره تلفن خود را وارد کنید

نیاز به مشاوره با وکیل زبده دارم

فقط سوال دارم، مشاوره نمیخواهم