مقدمه


همانطور که اغلب ما از عنوان "مشاوره حقوقی آنلاین" استنباط می کنیم، این مشاوره ،  در مورد مسائل حقوقی و قضایی به صورت آنلاین واز طریق اینترنت می باشد. البته این مشاوره ها به صورت مجازی بوده و بدین طریق، وکیل و موکل می توانند ازراه دور با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در مورد مشکلات و مسائل حقوقی پیش آمده با یکدیگر صحبت نمایند.


به زبان ساده تر در مشاوره حقوقی آنلاین، وکیل و موکل، از طریق اینترنت بایکدیگر تماس داشته و به رفع و حل مشکلات خود می پردازند.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با یک مشکل و مساله ی حقوقی و قضایی رو به رو شده و برایتان اهمیت دارد که هر چه سریع تر مشکل خودرا حل نمایید؛

آسان ترین راه دراین مورد، مشاور حقوقی آنلاین می باشد. البته مشاور حقوقی، از طریق تلفن نیز صورت می پذیرد که در این صورت می توانید با سرعت عمل بیشتری به حل و فصل مشکلات پیش آمده بپردازید .

همچنین باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که برای اغلب موکلین این سوال پیش می آید که هزینه ی مشاوره حقوقی آنلاین به چه صورت محاسبه می گردد. این موضوع یعنی هزینه ی مشاوره، ملاکی مهم برای اغلب موکلین به شمار می رود که در این مورد نیز صحبت خواهیم کرد.

در مقاله ی پیش رو، درمورد مشاور حقوقی آنلاین با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. ما را همراهی بفرمایید.


مشاوره حقوقی آنلاین به چه صورتی انجام می شود


در عصر حاضریکی از بهترین روش های حل مشکلات حقوقی و قضایی، به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد. این کار، بهترین راه برای دستیابی به پاسخ سوالات حقوقی بوده و راه حل مطمئنی برای رسیدگی به شکایات افراد مختلف می باشد.

هنگامی که افراد مشکلات حقوقی پیدا می کنند مایل اند که در اسرع وقت به پاسخ به سوالات خود دسترسی یابند؛ در این صورت بهترین راه، استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین می باشد و مزیت این روش نیز آن است که دربسیاری موارد، افراد، دیگر نیازی به گرفتن وکیل نخواهند داشت و از طریق قانونی مشکلشان برطرف می گردد.

برای انجام مشاوره حقوقی آنلاین ابتدا افراد باید مشکلات و مسائل پیش آمده را با وکیل خود در میان بگذارند و اگر لازم باشد مدارک مورد نیاز را هم به موکل خود ارائه دهند؛ بدین ترتیب موکلین و وکیل مربوطه می توانند به صورت مستقیم با یکدیگر صحبت کرده و در موارد مختلف، به صحبت بایکدیگر و حل مشکلات و مسائل پیش آمده بپردازند.


مشاوره حقوقی آنلاین با موضوعات زیر انجام میپذیرد:


   ·      مشاوره حقوقی ملکی

   ·       مشاوره حقوقی مالیاتی

   ·      مشاوره حقوقی خانواده

   ·      مشاوره حقوقی کیفری

   ·       مشاوره حقوقی موارد حقوقی

   ·       مشاوره حقوقی دعاوی چک و سفته

   ·     مشاوره حقوقی اداره کار

   ·       مشاوره حقوقی موارد وصول مطالبات و...


مشاوره حقوقی تلفنی


طبعا همه ی ما متوجه می شویم که مشاوره حقوقی تلفنی، صورتی ساده و از طریق گوشی های تلفن و تلفن همراه انجام می پذیرد.

در این مورد مشاوران حقوقی تحصیل کرده، با ارائه ی راهکارها و راهنمایی های بجا و مثمر ثمر، به حل مشکلات حقوقی افراد مختلف می پردازند. در اکثر موارد این مشاوره ها به صورت 24 ساعته انجام می پذیرد و متقاضیان به بهترین وجه ممکن راهنمایی های لازم را دریافت خواهند نمود.

ما چه بخواهیم چه نخواهیم ممکن است در زندگی روزمره ی خود با مشکلات حقوقی مختلفی روبه رو شویم وبهترین راه حل برای رفع این مشکلات مراجعه به مشاوره ی حقوقی یا وکیل تلفنی می باشد، چون در صورت عدم اطلاع از قوانین حقوقی، ممکن است دچار مشکلات عدیده ای گردیده وبا توجه به گران بها بودن وقت و زمان، حتی فرصت رفتن نزد وکیل را نیز نداشته باشیم که در این صورت مشاور حقوقی تلفنی بهترین راهکار، می باشد. مشاوره حقوقی تلفنی، در انواع دعاوی حقوقی مختلف صورت می پذیرد.


مشاوره حقوقی آنلاین


مشاوره حقوقی آنلاین به صورت صوتی و نوشتاری


مشاوره حقوقی صوتی، در حقیقت مشاور حقوقی از طرق مختلف صوتی است که یکی از انواع آن تلفنی می باشد. در این روش وکیل و موکلین وی از طریق صوت و صدا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و پیام های صوتی خود را رد و بدل می نمایند. این مشاوره هم از طریق تماس صوتی انجام می پذیرد و هم می توان با ارسال ویس سوالات خود را مطرح نمود.

مشاوره حقوقی متنی نیز وجود دارد که در این نوع مشاوره، وکلای مختلف پرسش و یا شکایت خود را به وسیله ی نوشتن پیام متنی به صورتی کاملا واضح و آشکار،  به وکیل ارائه نموده  و افراد خواهند توانست در سریع ترین زمان ممکن،  پاسخ سوالات حقوقی خود را دریافت نموده و بهترین راه حل را پیدا کنند.


موارد مختلفی که مشاوره حقوقی صورت می پذیرد:


     مشاوره حقوقی تجاری و ثبتی

     مشاوره حقوقی خانواده

     مشاوره حقوقی اداری

     مشاوره حقوقی کیفری


همچنین مشاوره ی متنی در 24 ساعت شبانه روز صورت می پذیرد  و با توجه به مشکل شما که ممکن است خانوادگی کیفری،  تجاری و... باشد وکیل خوب و خبره متنی به شما معرفی خواهد شد و می توانید از طریق پیامک با وکیل خود ارتباط برقرار کنید. وکیل متنی را می توان به عنوان "وکیل تکستی" نیز معرفی نمود که این وکلا در صورت مراجعه ی به موقع، از مشکلاتی با تبعات زیادتر جلوگیری نموده و از ضرر و زیان مادی و معنوی شما،  جلوگیری به عمل می آورند.


هنگام انجام مشاوره متنی موارد زیر را رعایت فرمایید:


- درابتدا مشکل خود را صریح و شفاف بیان نمایید.


- اگر پرونده ی شما در جریان است اسناد و مدارک لازم را ذکر کنید که البته می توانید این مدارک را از طریق شبکه های اجتماعی نیز ارسال کنید.


- مطمئن باشید که وکیل متنی شما از تخصص کافی برخوردار بوده و جایی برای نگرانی وجود ندارد.


- برای اطلاع از هزینه ی وکیل مشاوره ی متنی، بهتر است با یک پیام کوتاه، از وکیل مورد نظر، میزان هزینه ی وکالت را سوال نموده و در عرض کمتر از چهار دقیقه پاسخ مشکلات حقوقی خود را دریافت نمایید.

توجه به این موضوع مهم است که بهترین وکلای مشاوره ی متنی، در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود. خدمات متنی و نوشتاری، خدمات اورژانسی نیز نامیده شده و 24 ساعته به شما یاری خواهند رساند.


معرفی خدمات بنیاد تیم وکلا در مشاوره حقوقی آنلاین


خدمات بنیاد تیم وکیل آنلاین موارد متعددی را شامل می گردد که به آنها آشاره خواهیم کرد:


- امکان برقراری تماس صوتی و تصویری:

در این مورد می توان اسناد و مدارک لازم را برای وکیل خود ارسال نمود. البته این قابلیت در گزینه ی چت که متعلق به شما می باشد انجام خواهد گردید.

همچنین مشاوره با تیم وکلا، مزایای متعددی دارد که در پایین به آن اشاره می کنیم:


- امکان گفت و گوی مستقیم با وکیل خود در هر ساعتی از شبانه روز

این قابلیت در تمامی روزهای هفته و در هر ساعتی از شبانه روز برای شما میسر خواهد بود. البته برای آغاز کار لازم است بر روی گزینه ی شروع گفت و گو با متخصص کلیک نمایید تا با یکی از وکلا و مشاورین آنلاین ارتباط برقرار نمایید.


- امکان یافتن و انتخاب وکیل دلخواه:

شما در انتخاب وکیل، آزادی تام دارید. در هر شهری که باشید امکان انتخاب وکیل مورد نظر خود را خواهید داشت.


-حق مشاوره ی معقول:

بنیاد وکلا با توجه به اینکه ممکن است هزینه ی مشاوره ، برای عده ای از مردم بالا باشد اقدام به ایجاد تعرفه های مناسب نموده و قیمت های معقولی را به افراد جامعه ارائه می نماید. افراد خواهند توانست با خیالی آسوده، نسبت  به دریافت خدمات حقوقی مورد نظر خود اقدام نمایند.


-امنیت پیام رسان حقوقی بنیاد وکلا:

با توجه به اینکه ممکن است افراد مایل نباشند اسرار خود را در مشاوره های حقوقی فاش کنند سایت بنیاد وکلا این امنیت را به مشتریان خود ارائه نموده و اسرار احتمالی متقاضیان را به دقت نگاهداری می کند مردم با خیالی آسوده،  خدمات مورد نظر را خود را دریافت خواهند نمود.


مشاوره حقوقی آنلاین در سعادت آباد


هر شخصی که مشکل حقوقی داشته باشد مایل است در کمترین زمان ممکن، به حل مشکلات حقوقی خود بپردازد و با توجه به بزرگ بودن تهران و وجود مناطق مختلف شهری بهتر است افراد، در محدوه و منطقه جغرافیایی خود به انتخاب وکیل بپردازند. در منطقه ی سعادت آباد این امر به راحتی قابل انجام است زیرا می توان در این مورد به سایت تیم کلا مراجعه نمود. در مجموعه ی تیم وکلا در سعادت آباد، گروهی از وکلای خبره و مجرب گرد آمده اند تا گره از مشکلات حقوقی شما باز کنند. البته لازم است بدانید که این گروه، بقیه شهرهای ایران را پوشش می دهد و همواره در دسترس می باشد.


مشاوره حقوقی آنلاین در تهران


شما خواهید توانست در تهران بزرگ، سریع و بدون اتلاف وقت از خدمات حقوقی مشاوران بهره مند گردید؛ با مراجعه به سایت های معتبر اینترنتی شما قادر خواهید بود بهترین وکیل مورد نظر خود را انتخاب نموده و حتی آدرس و شماره تماس آنان را در سایت مشاهده نمایید. این وکلا 24 ساعته در خدمت شما خواهند بود. 

 شما در این مشاوره ها از امتیازهای مناسبی برخوردار خواهید بود از جمله:

  تضمین کیفیت پاسخگویی توسط وکلا

  امکان ارسال پیام های صوتی

  امکان ارسال مدارک و تصاویر مورد نظر

  شروع گفت و گوبلافاصله بعد از رزرو


مشاوره حقوقی آنلاین در اسلام شهر


در اسلام شهر وکلای بارزی به فعالیت مشغول هستند و شما خواهید توانست حتی از وکلای خانم نیز بهره مند گردید.

وکلای آنلاین در اسلام شهر،  تسلط کاملی به قوانین حقوقی و کیفری دارند و خواهند توانست مشکلات خانوادگی یا حقوقی افراد را برطرف کنند. همچنین وکلای مشاوره آنلاین دراسلام شهر، در کار خود تخصص کافی داشته و افراد می توانند علاوه بر مشاوره ی حضوری یا تلفنی، از طریق رایانه و اینترنت نیز با وکیل مورد نظر خود ارتباط برقرار نمایند.


نتیجه گیری


خوانندگان گرامی، در مقاله ی مزبور، در مورد مشاوره ی حقوقی آنلاین و چگونگی انجام آن با شما صحبت کردیم. همچنین عنوان کردیم که مشاوره ی انلاین هم به صورت تلفنی و اینترنتی و هم به صورت متنی و نوشتاری و پیام نیز قابل اجرا خواهد بود . خدمات بنیاد تیم وکلا را برای شما عنوان نمودیم و در مورد مشاوره ی حقوقی آنلاین در تهران،  سعادت آباد و اسلام شهر با شما صحبت کردیم همچنین اگر شما به مشکلات خانوادگی مواجه شده اید و امکان مراجعه حضوری به وکلا را ندارید برای حل مشکلات خانوادگیتان میتوانید از طریق مشاورحقوقی آنلاین با وکیل خانواده تیم وکلا ارتباط برقرار کنید.

امیدواریم که مقاله ی ما مورد توجه شما خوانندگان گرامی قرار گرفته باشد. بدیهی است که برای دریافت اطلاعات کامل تر و جامع تر به صورت مستقیم با وکلای منطقه و شهر خود صحبت نموده و نسبت به حل مشکلات خود اقدام نمایید.

اگر در تلاش برای حل مسائل حقوقی خود هستید، ما در سایتمان خدمات مشاور حقوقی حرفه‌ای و قابل اعتماد را برای شما فراهم می‌کنیم. تیم ما از وکلا و مشاوران مجرب تشکیل شده است که با تمرکز بر نیازها و مسائل شما، به منظور ارائه راهکارهای قانونی مناسب و حمایت از حقوق شما فعالیت می‌کنند.


سوال امشب:

سوال : مریم به دلیل کراهت و تنفر شدید از همسرش مهرداد با بخشش کل مهریه، در قالب طلاق خلع از او جدا می شود. اما مهرداد پس از دو هفته از این اقدام پشیمان شده و خواستار بازگشت به زندگی مشترک می شود. به نظر شما ...؟


گزینه اول-مهرداد می تواند به همسرش رجوع کند و زندگی مشترک را دوباره آغاز کند.

گزینه دوم-طلاق خلع در هر صورت غیرقابل رجوع است و مهرداد نمی تواند رجوع کند.

گزینه سوم-مهرداد باید در مدت زمان ایام عده رجوع کند.

 

گزینه چهارم-طلاق خلع اصولاً غیرقابل رجوع است اما اگر مریم به مهریه ای که بخشیده است رجوع کند، مهرداد هم می تواند به همسرش رجوع کند.


پاسخ مورد نظرتان را با دلیل توضیح دهید



Powered by Froala Editor

از اینجا دیدگاه تان را به اشتراک بگذارید




دیدگاهتون رو راجع به این مطلب منتشر کنید

جهت شرکت در قرعه کشی لطفا شماره تلفن خود را وارد کنید

نیاز به مشاوره با وکیل زبده دارم

فقط سوال دارم، مشاوره نمیخواهم