صفحات ما در شبکه های اجتماعی
تیم وکلا
وکیل تنظیم قرارداد کیست؟

وکیل تنظیم قرارداد کیست؟

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
نویسنده:
بازدیدها: ۱۵۴
نظرات: ۰
وکیل تنظیم قرارداد

یکی از راههای ایجاد تعهد حقوقی قرارداد است. وکیل تنظیم قرارداد با اطلاعات حقوقی خود این امکان را دارند که برای شما قراردادی را تنظیم و منعقد نمایند.

در خواست مشاوره حقوقی
نوع مشاوره خویش را مشخص نمایید.

مقدمه


یکی از راههای ایجاد تعهد حقوقی قرارداد است. قراردادها پایه و اساس شکل گیری تعهدات هستند. به عبارتی دیگر تعهد را می توان معلول عقد و قرارداد دانست. در روابط اجتماعی هر شخصی که قصد داشته باشد در این اجتماع زندگی کند قطعا با عقد و قرارداد سروکار خواهد داشت و چاره ای جز ورود به یک رابطه حقوقی نخواهد داشت. پس از رسیدن شخص به سن رشد یا به اصطلاح رایج سن قانونی که 18 سال تمام می باشد، شخص اگر دارای منع قانونی نباشد می تواند شخصاً وارد تمامی عقود و قراردادهای مالی که دارای آثار مالی هستند شود و اموال خود را به هر طریقی که بخواهد انتقال دهد. منظور از فقدان منع قانونی این است که شخص پس از رسیدن به سن 18 سال تمام دچار سفاهت، اختلال ذهنی و بیماری هایی همچون جنون، ، آلزایمر و مواردی از این دست نبوده و دخالت در امور مالی او با منع قانونی همانند فرد ورشکسته نباشد. اگر این مشکلات وجود نداشته باشد و شخص رشید و بالغ و عاقل باشد می تواند در صورت وجود اختیار هر قراردادی را منعقد کند و در امور مالی خود تصرف نماید. با توجه به پیچیده شدن روابط اجتماعی و حقوقی، تنظیم قرارداد نیازمند اطلاعات پایه در زمینه امور حقوقی و قراردادها می باشد. اندک قصور و سهل انگاری در تنظیم قرارداد یا جهل به برخی مواد قانونی و امور حقوقی می تواند لطمات و زیان های جبران ناپذیری را به شما وارد کند. هر شخصی که فاقد اطلاعات حقوقی باشد اگر بخواهد وارد قراردادی شود اولین اقدامی که باید انجام دهد مشورت با وکیل تنظیم قرارداد است. وکیل تنظیم قرارداد با اطلاعات و تجربیاتی که در این زمینه دارد می تواند مواد و بندهایی از قرارداد را که ممکن است برای شما در آینده دردسر شود را شناسایی و آنها را تصحیح نماید یا موضوعاتی را که ممکن است در آینده منشا اختلاف بوده و در قرارداد به آن اشاره ای نشده است را در قرارداد تصریح نماید. با توجه به اینکه قرارداد نویسی امری بسیار مهم در ایجاد رابطه حقوقی است ما قصد داریم شما را با وکیل تنظیم قرارداد آشنا کنیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطالب ما را همراهی نمایید. 


تعاریف


عقد و قرارداد در قانون تعریف شده است. عقد در قانون مدنی در ماده 183 تعریف شده است. عقد عبارت است از اينكه يك يا چند نفر در مقابل يك يا چند نفر ديگر تعهد بر امري نمايند و مورد قبول آنها باشد. در قانون مدنی عنوان دیگری وجود دارد به اسم ایقاع. تفاوت عقد و ایقاع در این است که عقد تعهدی دو جانبه است و ایقاع تعهدی یکجانبه. بدین معنی که عقد برای شکل گیری نیازمند دو اراده است که از سوی دو طرف عقد ابراز و ایجاد می شود. اما در ایقاع یک شخص است که اراده ایجاد یک عمل حقوقی را می نماید. مواردی همچون خرید و فروش (بیع) و اجاره مصادیقی از عقد هستند و طلاق و ابراء مصادیقی از ایقاعات. قراردادها بسته به موضوع آنها دارای عناوین و پیچیدگی های خاص خود هستند. به عنوان مثال قرارداد کار یا اجاره یک واحد مسکونی را می توان از قراردادهای ساده و قراردادهای عمرانی ساخت و ساز سد و تونل و جاده را می توان از عقود پیچیده تر دانست.


وکیل تنظیم قرارداد کیست؟


وکیل تنظیم قرارداد وکیلی است که حوزه کار و فعالیت خود را در پیمانها و قراردادها متمرکز کرده و با کسب اطلاعات و تجربه، در امر تنظیم قرارداد متبحر شده است. همه وکلا با اطلاعات حقوقی خود این امکان را دارند که برای شما قراردادی را تنظیم و منعقد نمایند. اما وکیل تنظیم قرارداد متخصص در امر قرارداد شده است و به صورت تخصصی تر می تواند در قراردادهای پیچیده علم و تجربه خود را به کار گیرد و قراردادی را تدوین نماید که عاری از عیب و نقص باشد. اگر در دادگاهها تردد داشته باشید متوجه خواهید شد که بسیاری از پرونده های حقوقی که در دادگاهها مطرح شده یا به دلیل عدم انعقاد قرارداد بوده است و یا اینکه قراردادی بین دو طرف بسته شده که توسط افراد ناآگاه و غیرکارشناس تهیه و تنظیم شده است. شخصی را در نظر بگیرید که یک دستگاه خودروی پژو 206 را از اپلیکیشن دیوار پیدا کرده و با فروشنده قرار بازدید می گذارد. پس از بازدید و رؤیت خودرو در خصوص قیمت به توافق می رسند و به منظور اینکه کار سریع تر انجام شود بدون عقد قرارداد و تنظیم مبایعه نامه مستقیم به مرکز تعویض پلاک مراجعه می نمایند و همان روز با پرداخت کامل وجه، پلاک خودرو به نام خریدار منتقل و خریدار مالک می شود. پس از گذشت یک هفته خریدار متوجه می شود که این خودرو به جای یک لکه رنگی که توسط فروشنده اعلام شده بود، دارای سه لکه رنگ می باشد. حال این خریدار اگر بخواهد در این خصوص اقدامی قضایی علیه فروشنده انجام دهد هیچ گونه دلیل و مدارکی برای اثبات اینکه ادعای فروشنده خلاف واقع بوده است نداشته و امکان اثبات خلاف واقع بودن صحبت فروشنده را نخواهد داشت و پرونده قضایی وی به رد دعوا منتهی خواهد شد. بنابراین یکی از مشکلات حقوقی به دلیل نبستن قرارداد و مکتوب ننمودن توافقات صورت گرفته ناشی می شود. بخش اعظمی از دعاوی حقوقی به دلیل نبستن قرارداد قانونی، جامع و کامل است. فرض کنید بین مالک زمین و سازنده ای در شهر تهران قرارداد مشارکت در ساخت منعقد می شود. سازنده در قرارداد متعهد می شود که ظرف مدت یک سال، هفت طبقه ساختمان را با احتساب پارکینگ و زیرزمین برای مالک بسازد و پس از آماده شدن، دو واحد برای سازنده و سه واحد برای مالک باشد. حال اگر در این قرارداد مالک برای تضمین تحویل ملک در موعد مقرر برای سازنده ضمانت اجرایی قرار ندهد و اصطلاحاً وجه التزامی تعیین نشود، سازنده در خصوص زمان تحویل حساسیت چندانی به خرج نخواهد داد و شاید تا زمانی که توسط دادگاه ملزم به انجام این کار نشود این ملک ساخته نخواهد شد. اما اگر مالک قبل از انعقاد و امضای این قرارداد با وکیل تنظیم قرارداد مشورت نموده بود و این قرارداد را به رؤیت وی رسانده بود، قطعاً برای این موضوع ضمانت اجرایی تعیین می کرد تا مالک پس از یک سال دچار این دردسر و مشکلات و استرس نشود. بنابراین مشاوره با وکیل تنظیم قرارداد و یا انعقاد قرارداد توسط وکیل خبره اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند جهت جلوگیری از مشکلات حقوقی کمک شایان توجهی به شما کند. 


بهترین وکیل تنظیم قرارداد در تهران


همانطور که گفته شد انتخاب وکیل برای تنظیم قرارداد و یا برای ارائه مشاوره در قرارداد از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است. گاهاً اندک هزینه ای که شما برای پرداخت حق الوکاله یا حق المشاوره پرداخت می کنید از پرداخت هزینه های گزاف ناشی از ضرر و زیان در قراردادها یا پرداخت هزینه های سنگین دادرسی جلوگیری می نماید. به جای آنکه پس از وقوع اختلاف و مشکل در قراردادها سراغ وکیل دادگستری برای فیصله دادن مشکل باشیم، چه خوب است از همان اول با مشاوره وکیل پیش برویم و خود را اسیر دادسرا و دادگاههای مختلف و از همه مهم تر دردسرها، درگیری های ذهنی و استرس ها و فشارهای روانی نکنیم. نکته مهم دیگر انتخاب وکیل برای تنظیم قرارداد است. وکیلی که سابقه کار بیشتر در حوزه قراردادها داشته باشد یا دوره های قراردادنویسی را در آموزشگاههای مختلف طی نموده باشد و دارای مدرک معتبر در این زمینه باشد به نسبت وکیلی که مثلاً در دعاوی و شکایات کیفری تجربه دارد قطعا برای تنظیم قرارداد عملکرد بهتری خواهد داشت. تنظیم قرارداد ریزه کاری های خاص خود داشته و برای هر قرارداد الزامات قانونی خاصی وجود دارد. قراردادی که برای امر پیمانکاری بسته می شود با قراردادی که تحت عنوان اجاره منعقد می شود متفاوت بوده و هریک دارای ضوابط خاص خود است. به عنوان مثال در قراردادهای مقاطعه کاری یا پیمانکاری کارفرما طبق قانون موظف است پرداخت 5 درصد از مبلغ پیمان را موکول به ارائه مفاصا حساب از سازمان تأمین اجتماعی نماید و عدم درج این موضوع در قرارداد منجر به مسئولیت قانونی برای کارفرما خواهد شد. اما این شرط در قراردادهایی مثل قرارداد اجاره وجود ندارد. به همین جهت تنظیم قرارداد ظریف کاری های خاص خود را داشته و شخصی جز وکیل تنظیم قرارداد آگاه به این موارد نخواهد بود. 


اگر به دنبال وکیل خوب تنظیم قرارداد در تهران هستید موسسه حقوقی تیم وکلای کارپردازان یکی از معدود موسساتی است که نه تنها به شما وکلای متبحری را برای تنظیم قرارداد معرفی می نماید، بلکه خود متصدی برگزاری دوره های قراردادنویسی بوده و پرورش وکلای متخصص در امر قراردادنویسی است. اساتید درس قراردادنویسی ما نه تنها می توانند بهترین و کم نقص ترین قراردادها را برای شما تهیه و تنظیم کنند، بلکه می توانند وکلایی را تعلیم دهند که خود بتوانند قراردادهای مختلف را تهیه و تنظیم نمایند.


ویژگی های  وکیل تنظیم قرارداد


ویژگی های وکیل تنظیم قرارداد در وهله اول علم و تجربه بالای وکیلی است که متصدی انجام این امر شده است. تسلط کافی بر روی قوانینی همچون قانون مدنی، تجارت، مالیات های مستقیم، کار و تأمین اجتماعی، مزایده و مناقصه، تجارت الکترونیک، امور بانکی و غیره بخش کوچکی از قوانینی است که وکیل تنظیم قرارداد می بایست نسبت به آنها مطلع باشد. در کنار این قوانین اطلاع از آخرین آیین نامه ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها و به طور کلی مقررات جاری کشور موضوع دیگری است که از الزامات و ویژگی های وکیل تنظیم قرارداد است. ویژگی بعدی داشتن تجربه کافی در زمینه قراردادنویسی است. اهمیت تجربه از علم نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر هم می باشد. تجربه بدین معناست که تنظیم کننده قرارداد آگاه و مطلع باشد و بداند که بیشتر اختلافات در قراردادها از چه مواردی نشأت می گیرد. یکی از ویژگی های وکیل تنظیم قرارداد این است که با منشأ اختلافات و بندهایی از قرارداد که بیشترین میزان اختلاف نظرها و درگیری های حقوقی از آن سرچشمه می گیرد آشنا بوده و بر روی آن بندها و مواد قانونی بیشترین ضمانت اجرا را تعیین می کند. به عنوان مثال عموم اختلافاتی که در قراردادهای مشارکت در ساخت یا پیش فروش رخ می دهد در خصوص زمان تحویل و تنظیم سند رسمی است. وکیل تنظیم قرارداد در این نوع قراردادها سعی می کند بیشترین ضمانت اجرا را در این موارد تنظیم کند تا از وقوع اختلاف در آینده جلوگیری شود و یا ضمانت اجرایی که در قرارداد پیش بینی نموده است حداقل بتواند بخشی از ضرر و زیان شخص خریدار یا شریک را جبران نماید. یا مثلا در قراردادهایی که جهت فروش اموال منقول مانند خودرو تحت عنوان مبایعه نامه تنظیم می شود بیشترین اختلافات در خصوص عیب کالا یا قیمت کالاو مطالبه مبلغ معامله می باشد. وکیل تنظیم قرارداد نسبت به این موضوعات وقوف کامل داشته و می تواند با پیش بینی و تصریح برخی موارد در قرارداد از بروز اختلاف و مشکلات حقوقی در آینده جلوگیری نماید. 


چه موقع باید به وکیل تنظیم قرارداد مراجعه کرد ؟
 

زمان تعیین وکیل تنظیم قرارداد یکی از مهم ترین نکاتی است که در مراجعه به وکیل می بایست مدنظر قرار داد. متأسفانه باور عمومی این است که تنظیم قرارداد نیازی به اطلاعات حقوقی خاصی نداشته و هر شخصی قادر است با اندکی تجربه قرارداد منعقد نماید. همین باور عمومی منجر به این می شود که پس از عقد، در اجرای مفاد قرارداد به مشکلات متنوعی برخورد نمایند و نهایتاً مجبور شوند برای رسیدن به خواسته خود از مسیر قضایی پیش روند. مراجعه به وکیل قراردادها قبل از تنظیم قرارداد قرارداد از اهمیت شایانی برخوردار است. همانطور که می دانید مفاد قرارداد پس از بسته شدن علی الاصول غیرقابل تغییر است و هر دو طرف عقد ملزم به اجرای مفاد قرارداد هستند. اصلی در حقوق مدنی تحت عنوان اصل لزوم قراردادها وجود دارد که به اصاله اللزوم هم معروف است. این اصل عنوان می دارد که هر قراردادی که بین دو نفر منعقد می شود اصل بر این است که قابل فسخ نمی باشد و هر دو طرف ملزمند که مفاد عقد را اجرا نمایند و فسخ قرارداد منوط به رضایت هر دو طرف است. بنابراین شما اگر وارد قراردادی شدید در اغلب قراردادها نمی توانید از زیر بار تعهدات آن خارج شوید و قانوناً ملزم به اجرای تعهدات ذکر شده در قرارداد هستید. این اصل لزوم قراردادها نشان از اهمیت والای مراجعه به وکیل قبل از انعقاد است. قرارداد همانند مسیری یک طرفه است که اگر وارد آن شدید نمی توانید از مسیر برگردید و لازم است تا انتهای مسیر پیش روید. همه این موارد را گفتیم تا در مورد زمان مراجعه به وکیل تنظیم قرارداد حساسیت به خرج دهید و مشاوره با وکیل را به هیچ عنوان به بعد از قرارداد و در زمان وقوع اختلاف موکول نکنید. 


حق الوکاله یک وکیل تنظیم قرارداد چگونه محاسبه میشود؟


حق الوکاله عنوانی است که وکیل پس از عقد وکالت از موکل خود دریافت می کند برای طرح، پیگیری و ارائه لوایح و دفاعیات در دادگاهها و مراجع قانونی. در تنظیم قرارداد گاهاً وکیل با دریافت وکالت از موکل قراردادی را تنظیم و امضا می کند و گاهی بدون دریافت وکالت صرفاً در خصوص محتوای قرارداد نظر داده و خود شخص قرارداد را امضا می کند. حق الوکاله ای که در این مطلب از آن یاد می شود شامل هر دو حالت است. حق الوکاله در تنظیم قرارداد متأثر از معیارها و ملاک های مختلفی است. قرادادها انواع و اقسام مختلفی دارند که هریک دارای پیچیدگی های خاص خود می باشند. قراردادهایی وجود دارد که محتوای کامل ترین و جامع ترین آنها از 5 صفحه تجاوز نمی کند. از طرف دیگر برخی قراردادها حداقل 50 صفحه می باشد و گاهاً بیشتر. بنابراین یکی از ملاکهای تعیین حق الوکاله برای تنظیم قرارداد میزان و حجم محتوای آن می باشد. ملاک دیگری که حق الوکاله متأثر از آن است مبلغ قرارداد است. مبلغ قرارداد تا حدود زیادی بر میزان حق الوکاله آن اثر گذار است. معیار دیگر میزان تخصص، شهرت و تبحر شخص وکیل است که در مبلغ حق الوکاله مؤثر است. پس به طور کلی نوع ، محتوا، حجم، مبلغ، داخلی یا بین المللی بودن، مدت زمان اجرا و نظارت بر آن، تخصص و تبحر شخص تنظیم کننده برخی از ملاک ها و معیارهای اصلی هستند که تعیین کننده مبلغ حق الوکاله هستند و این مبلغ بر اساس این شاخص ها تعیین می شود. البته در نظر داشته باشید که اصل اولیه در تعیین مبلغ حق الوکاله توافق است و آنچه که می تواند تمامی ملاکهای فوق را به حاشیه ببرد و مبنای کار قرار گیرد توافقی است که بین وکیل و موکل صورت می گیرد.


مزایای مشاوره با وکیل تنظیم قراردادها در بنیاد تیم وکلا


بنیاد تیم وکلا با سابقه ای درخشان و در طول مدت کارکرد خود توانسته است رضایت حداکثری ارباب رجوع خود را جلب نماید. بنیاد تیم وکلای کارپردازان با تیمی از وکلای مجرب و متخصص، می تواند برای هر موضوع خاص وکیل متخصص معرفی کند تا بهترین و تخصصی ترین مشاوره را در تدوین محتوای قرارداد ارائه دهد. ارائه خدمات حقوقی به صرفه و اقتصادی و در عین حال با کیفیت توسط وکلای خبره و متخصص، تسهیل برقراری ارتباط با وکلای مجموعه در بستر فضای مجازی و ارتباط تلفنی و تصویری، ارائه مشاوره حقوقی آنلاین تمام وقت و 24 ساعته در بستر فضای مجازی، فراهم کردن شرایط جهت همراهی وکلای ما با شما عزیزان در جلسات کاری و انعقاد قرارداد، انعقاد قرارداد ماهیانه و سالیانه ارائه خدمات مشاوره حقوقی با شرکت ها و اشخاص حقوقی از جمله مزایای بنیاد تیم وکلای کارپردازان است. این بنیاد رسالت خود را جلب رضایت موکلین و مراجعین محترم قرار داده و تمامی سعی و تلاش خود را وقف این هدف مهم کرده است. 


نتیجه

اگر قصد تنظیم قراردادی را دارید و از عواقب و نتایج آن نگران هستید، پیشنهاد ما به عنوان بنیادی که دارای سابقه چندین ساله در این زمینه امور حقوقی و قراردادهاست این است که اولاً قبل از تنظیم هر قراردادی توانایی ها، استعدادها، امکانات طرف مقابل خود را بسنجید و آن را به صورت کامل ارزیابی نمایید، سپس سراغ انعقاد قرارداد روید. موارد متعددی وجود دارد که فرمت و قالب قرارداد به صورت کاملاً حقوقی و دارای ضمانت اجراهای متعدد تنظیم شده، اما طرف مقابل فاقد امکانات، شرایط و استعداد کافی برای انجام تعهدات قراردادی است. پس از ارزیابی فنی طرف مقابل و قبل از تنظیم قرارداد حتماً متن پیش نویس قرارداد را در اختیار وکیل تنظیم قرارداد بگذارید تا از بعد حقوقی آن را ارزیابی کند و ایرادات و نقائص آن را به شما اعلام کند. اگر تنظیم پیش نویس قرارداد به عهده شما قرار گرفته است حتماً کار تدوین محتوای قرارداد را به عهده وکیل تنظیم قرارداد بگذارید چنانچه  اطلاعات حقوقی ندارید به هیچ عنوان خودتان بدون مشاوره با وکیل متخصص متن پیش نویس قرارداد را تنظیم نکنید. منشأ تمامی مشکلات حقوقی عدم مشاوره با وکلای دادگستری و مشاورین حقوقی قبل از انجام عملیات حقوقی است. پرداخت هزینه اندکی برای حق المشاوره و حق الوکاله شما را از پرداخت هزینه های سنگینی که ممکن است در آینده برای شما ایجاد کند و وقت و هزینه زیادی را از شما بگیرد جلوگیری نماید. 


دیدگاه ها
دیدگاهی یافت نشد.
دیدگاه تان را بنویسید
استان

مطالب مرتبط

وکیل آنلاین
وکیل آنلاین - چت اختصاصی با بهترین قیمت تضمینی
مشاوره با وکیل آنلاین کاملا تخصصی و بهترین قیمت؛ از جمله خدمات بنیاد حقوقی تیم وکلا می باشد. با صرف ...
۹ خرداد ۱۴۰۳
وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک دادگستری باید توانایی لازم برای متقاعد کردن دیگران و ایجاد ارتباط با مخاطبین پرونده را ...
۱۴ خرداد ۱۴۰۳
وکیل خانواده
وکیل برای دعاوی خانواده
وکیل خانواده که به طور رسمی هم به آن وکیل حقوق خانواده گفته میشود، حقوقدانی است که در زمینه حقوق خان...
۱۴ خرداد ۱۴۰۳
مجازات فحاشی
مجازات فحاشی
برا مطلع شدن از قوانین مجازات فحاشی با ما همراه باشید.مجازات فحاشی برحسب سنگین یا سبک بودن حکم تعیین...
۱۴ خرداد ۱۴۰۳
وکیل آنلاین در سعادت آباد
وکیل آنلاین در سعادت آباد
شعبه ی مرکزی تیم وکلا واقع درسعادت آباد متشکل از وکلای حاذق وکاربلد وقضات بازنشسته ی دادگستری درهرزم...
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
وکیل در دعاوی پیش فروش آپارتمان
وکیل در دعاوی پیش فروش ساختمان و آپارتمان
وکیل در دعاوی پیش فروش و آپارتمان به عنوان متخصص در مسائل حقوقی مربوط به خرید و فروش املاک، قرارداده...
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
پابند الکترونیکی
پابند الکترونیکی
پابند الکترونیکی زندان، یا به عبارت دیگر سامانه مانیتورینگ الکترونیکی زندانیان، یک فناوری است که در ...
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
وکیل ممنوع الخروجی
وکیل ممنوع الخروجی کیست
ممنوع الخروجی وضعیتی است که شخص به علت های مختلف از نظر قانونی اختیار خروج از مرزهای خاصی از یک حوزه...
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
فسخ قرارداد
چگونه یک قرارداد را فسخ کنیم؟
فسخ به معنای پایان دادن یا لغو کردن یک قرارداد است. با فسخ قرارداد، تمامی تعهدات طرفین لغو میشود و آ...
۱۵ خرداد ۱۴۰۳

آخرین مقالات حقوقی

وکیل آنلاین
وکیل آنلاین - چت اختصاصی با بهترین قیمت تضمینی
مشاوره با وکیل آنلاین کاملا تخصصی و بهترین قیمت؛ از جمله خدمات بنیاد حقوقی تیم وکلا می باشد. با صرف ...
۹ خرداد ۱۴۰۳
وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک دادگستری باید توانایی لازم برای متقاعد کردن دیگران و ایجاد ارتباط با مخاطبین پرونده را ...
۱۴ خرداد ۱۴۰۳
وکیل خانواده
وکیل برای دعاوی خانواده
وکیل خانواده که به طور رسمی هم به آن وکیل حقوق خانواده گفته میشود، حقوقدانی است که در زمینه حقوق خان...
۱۴ خرداد ۱۴۰۳
مجازات فحاشی
مجازات فحاشی
برا مطلع شدن از قوانین مجازات فحاشی با ما همراه باشید.مجازات فحاشی برحسب سنگین یا سبک بودن حکم تعیین...
۱۴ خرداد ۱۴۰۳
مجازات سو استفاده از پروفایل دیگران
مجازات سو استفاده از پروفایل دیگران
اغلب مردم در پیام رسان های مورد نظر خویش، اکانت خود را ساخته و عکس خود و یا نوشته ای را ضمیمه ی آن م...
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
وکیل آنلاین در سعادت آباد
وکیل آنلاین در سعادت آباد
شعبه ی مرکزی تیم وکلا واقع درسعادت آباد متشکل از وکلای حاذق وکاربلد وقضات بازنشسته ی دادگستری درهرزم...
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
وکیل در دعاوی پیش فروش آپارتمان
وکیل در دعاوی پیش فروش ساختمان و آپارتمان
وکیل در دعاوی پیش فروش و آپارتمان به عنوان متخصص در مسائل حقوقی مربوط به خرید و فروش املاک، قرارداده...
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
پابند الکترونیکی
پابند الکترونیکی
پابند الکترونیکی زندان، یا به عبارت دیگر سامانه مانیتورینگ الکترونیکی زندانیان، یک فناوری است که در ...
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
وکیل ممنوع الخروجی
وکیل ممنوع الخروجی کیست
ممنوع الخروجی وضعیتی است که شخص به علت های مختلف از نظر قانونی اختیار خروج از مرزهای خاصی از یک حوزه...
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
فسخ قرارداد
چگونه یک قرارداد را فسخ کنیم؟
فسخ به معنای پایان دادن یا لغو کردن یک قرارداد است. با فسخ قرارداد، تمامی تعهدات طرفین لغو میشود و آ...
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
تیم وکلای فوق تخصصی در حوزه های کیفری و حقوقی مانند: حقوق ملکی، حقوق بانکی، حقوق مالیاتی، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، برند، امور اتباع، قرارداد نویسی، شرکت ها، حقوق کار، خانواده، ثبتی، داوری بهره می برد؛ زیرا وکلای کار بلد و با تجربه و از همه مهمتر جهادی با تمرکز بر یک حوزه حقوق تخصصی می توانند در ایجاد عدالت و سرعت در احقاق حق در جامعه تاثیر گذار باشند.
شعبه سعادت آباد
محله سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان آسمان، نبش کوچه آسمان یکم غربی، پلاک ۸، طبقه اول واحد یک 021-22383605
map

شعبه اسلامشهر
اسلامشهر،خیابان بسیج،بین خیابان امام خمینی وجمال طهماسبی،‌مجتمع تجاری میلاد نور،طبقه دوم،واحد۱۸۲ 021-56692011
map
© تمام حقوق برای موسسه حقوقی تیم وکلا محفوظ استنسخه: 10.0.0